گروه صنعتی سازه برتر طوس ، تولید جاروبرقی صنعتی در چهار دانگه تهران

انواع جاروبرقی‌های صنعتی

جاروبرقی صنعتی

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع جاروبرقی‌های صنعتی

1. جاروبرقی صنعتی باکیفیت بالا: این نوع جاروبرقی‌ها معمولاً برای استفاده در فضاهای صنعتی بزرگ و پرتردد طراحی شده‌اند. آن‌ها به میزان قدرت مکش بالا، مقاومت در برابر خرابی و بسته بودن سیستم فیلتراسیون برای جمع‌آوری ذرات ریز و پراکنده در هوا مشهور هستند.

2. جاروبرقی صنعتی خشک و تر: این نوع جاروبرقی‌ها از دو نوع سیستم جمع‌آوری گرد و غبار استفاده می‌کنند. جاروبرقی خشک سعی می‌کند گرد و غبار و ذرات را در یک کیسه یا مخزن جمع کند، در حالی که جاروبرقی تر از طریق آب و مواد شوینده و جارو جاروبک دستی کثیفی را جمع‌آوری می‌کنند.

3. جاروبرقی صنعتی ترالی: این نوع جاروبرقی‌ها که به عنوان جاروبرقی ترالی هم شناخته می‌شوند، برای تمیز کردن کارخانه‌ها، انبارها و فضاهای صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها با قدرت مکش بالا و ظرفیت بزرگی از صندوقچه جمع‌آوری گرد و غبار برخوردار هستند و از یک لوله جمع‌آوری برخوردار هستند که به ترالی متصل شده است.

4. جاروبرقی صنعتی بخار: این نوع جاروبرقی برای تمیزکردن و ضدعفونی کردن سطوح صنعتی استفاده می‌شود. در حالی که جاروبرقی بخار آب مصرف می‌کند، ولی قادر است گرد و غبار و لکه‌ها را از روی سطوح جمع‌آوری کند.

شرکت‌های بسیاری جاروبرقی صنعتی طبقه‌بندی می‌کنند، همچنین این نوع جاروبرقی‌ها به صورت جاروبرقی‌های ایستاده، جاروبرقی‌های غبارگیر دستی، جاروبرقی‌های اتوماتیک و موارد دیگر نیز تقسیم‌بندی می‌شوند.

جهت مشاوره و خرید محصول با ما تماس بگیرید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.